Klacht: onmogelijk om mijn gegevens/promotiecode in te voeren

op 22 januari 2015 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wel 20+ keer geprobeerd om via www.dinerjaarkaart.nl/ing
mijn, bij de ING op 05-12-2014 € 15,90 + 2 x 1000 rente punten,
betaalde, promotiecode’s yH7gAd in te voeren.
Hoe verder??

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 2 diner kaarten in huis heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door anfieldroad