Klacht: Onmogelijk contact met Tele2

prullenbak20 op 02 januari 2012 over in de categorie Alles-in-1

Intrum Justitia zit achter mij aan wegens diverse hoge facturen. Via twee aangetekende brieven heb ik netjes aangegeven dat er het een en ander niet klopt aan de facturen. Nooit geen antwoord op gehad. Emailen kan niet dus hoe verwachten jullie mij te gaan helpen? Zelfs Intrum heeft gezegd dat jullie op de brieven dienen te reageren. Dit is toch geen klantvriendelijkheid? Meteen een incassobureau in te schakelen terwijl ik eerst twee aangetekende brieven heb verstuurd?

Bericht van

12 jaren geleden - Ik heb ook de ervaring dat het haast onmogelijk is om contact te hebben met tele2. Ook ik heb op mijn aangetekende brief geen reaktie gehad. Bellen kan alleen a 10 ct per minuut. Als je geluk hebt tref je een medewerker die bereid is te luisteren; meestal echter is dit niet het geval. Email sturen is heel omslachtig en niet voor de hand liggend. Mocht je antwoord krijgen op je email( wat niet gegarandeerd is) dan is dat altijd een vage opmerking die afgesloten wordt met; ik ga ervan uit dat hiermee uw vraag beantwoord is, en dan weer het telnr erbij wat je kunt bellen à 10 ct per minuut. En die vreselijke virtuele medewerker is op zijn zachtst gezegd gekmakend. De klantenservice van tele-2 is bar en boos. Mijn probleem loopt al 11 maanden en er is nog steeds geen oplossing. Het enige wat tele2 waarmaakt is dat ze facturen kunnen incasseren. Ik ben de wanhoop nabij! Ik zal tele2 aan NIEMAND aanraden!

Alle klachten die gemeld zijn door