Klacht: Onmenselijke incasso praktijken

op 20 februari 2018 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Op 20 december 2017 heeft Syncasso in uw opdracht beslaggelegd op al mijn tegoeden van mijn betaalrekening bij Abn-Amro. Precies op de dag dat de Belastingdienst zijn toeslagen uitbetaald. U als opdrachtgever Centraal Beheer Achmea heeft Syncasso ingeschakeld voor het openstaande bedrag een hoofdsom van €101,- euro. Na verloop van tijd heb ik meerdere betalingen aan SYNCASSO gedaan +/_ €450,- euro . Vervolgens was het restant bedrag slechts nog €200,- euro. Todat Syncasso totaal onverwachts bankbeslag laat leggen op mijn Abn-Amro rekeningen. Precies voor de feestdagen, Syncasso niet te bereiken telefonisch of via mail etc. Centraal Beheer Achmea reageert niet. Op het Abn-Amro filiaal een versnelde procedure gestart. Syncasso geen reactie. Geen huurtoeslag
, geen huur betaling, geen zorgtoeslag geen zorgpremie betaling, geen kindgebonden budget geen kerstvieren. Vordering Syncasso €200,- bankbeslag Syncasso €600,- kosten Abn-Amro bankbeslag €50,- totaal €850,- euro plus huurschuld plus zorgkosten. Geen kerstviering voor de kinderen. Wat een ….. allemaal bedankt Centraal Beheer Acmea voor het niet reageren op mijn mail. Syncasso stelletje…en namens de kinderen van 5 en 6 voor het bezorgen van een waardeloze kerst. Terwijl er een uitspraak bekend is van een rechter en de staatssecretaris met de gerechtsdeurwaarder en de ombudsman afspraken heeft gemaakt gaan jullie gewoon door.

Gehele Vordering halveren of kwijtschelden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Centraal Beheer Achmea

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Centraal Beheer Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Recht2017