Klacht: Onmenselijk beleid tav wc bezoek bij noodbehoefte

Reneeke1966 op 26 april 2020 over Plus in de categorie Supermarkten

Ik arriveerde vandaag bij De Plus in Kerkrade. Ik liep de auto uit en ik kreeg een zeer venijnige krampaanval in mijn darmen en moest zeer acuut naar het toilet.

Ivm het coronavirus mag de winkel best wat strenger in zijn maar mijn situatie was overduidelijk zo dat ze mij toegang tot het toilet hadden moeten geven.

Gauw naar buiten gesneld en mijn behoefte in de struiken gedaan en mijn kleren dus in de haast vies moeten maken.

Zelfs een gesprek met de manager, Dennis Handels, op eigen verzoek was kansloos.

Het mag een schande heten dat Dennis Handels manager van deze vestiging kan en mag zijn. Deze man verdient een fikse waarschuwing.

Ik beschik over een getuige die alles haarscherp en loepzuiver heeft meegekregen. Zonder tegemoetkoming julliezijds zal deze getuige onherroepelijk worden ingezet.

We dienen, ondanks het coronavirus, menselijk te blijven. Deze eigenschap is Dennis Handels helaas niet eigen en daarom is hij absoluut geen humane manager.

De bal ligt bij jullie, ik ben benieuwd.

Hopelijk is het hoofdkantoor wel menselijk en zuinig op haar klanten.

Schriftelijk excuus en een klein gebaar voor de totaal onnodige pijn en overlast die ik totaal onnodig heb moeten ondergaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reneeke1966