Klacht: Onlinesunshop

24 mei bestelling geplaatst, nu 5 juli en nog steeds geen producten gezien. Telefoon beantwoorden doen ze ook niet meer. Volgens mij pure oplichterij. Op 6 juli mail gekregen met melding dat deze klacht zal opgelost worden na het zien van een klacht op klacht.nl. Binnen de 2 weken zullen de producten verzonden worden. Na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Enkel een mail met als onderwerp “uw goede referentie is geld waard!” Echt dit slaat nergens meer op! Ik zal naast klacht.nl nog verdere stappen ondernemen wat dit moet stoppen.

terugbetaling of levering van \"alle\" producten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 06 juli 2012 om 12:41 geantwoord

Beste Klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u.
Iedereen die bij ons betaald wordt op de hoogte gehouden over zijn bestelling en indien de klant wenst het bedrag terug te ontvangen dan gebeurt dit ook.
Ik heb de melding doorgegeven aan de klantenservice die ervoor zorgt dat dit opgelost wordt.

Onze excuses voor het ongemak.

Online Sun Shop Webcare team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline F