Klacht: Onlinesunshop / ThoBa Services Oplichter! Niets bestellen!

Via de webshop Onlinesunshop die er op het oog heel betrouwbaar uitziet heb ik voor €70,- Australian Gold zon(nebank)produkten besteld. Direct volgt het bekende mailtje dat de levering vertraagd wordt door de drukte. Als ik naar de klantenservice op het 06-nr bel krijg ik te horen dat de bestelling op een bepaalde datum wordt bezorgd. Ik uit dan al mijn twijfels maar ik hoef mij volgens deze meneer geen zorgen te maken. Vervolgens zie ik het ene bericht na het andere op internet over deze meneer T. Google maar eens en je leest van alles. Bestelling wordt niet bezorgd. Telefonisch niet meer bereikbaar en er wordt niet meer gereageerd op de mail. Bij de Kamer van Koophandel is dit bedrijf al uitgeschreven. Dat zegt ook genoeg. Ik roep alle klagers en gedupeerden op om samen aangifte te doen zodat deze oplichter gestopt wordt en de webshop van het internet wordt gehaald. Schandelijk om het vertouwen van zoveel mensen te beschamen en zich te verrijken met ons geld.

Ik wil mijn geld terug

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 05 juli 2012 om 15:18 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u.
Graag maken wij u even duidelijk dat niemand wordt opgelicht bij de Online Sun Shop.
Iedereen die netjes betaald ontvang ook netjes de door zijn/haar bestelde producten of ontvangt het geld retour op de rekening.
Ik ga van uw klacht een melding maken bij de klantenservice die met een passende oplossing en een compensatie zal komen.

Online Sun Shop Webcare team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaagster