Klacht: Onlinesunshop oplichter GEEN OPLOSSING

Er staat onder mijn klacht dat hij zou zijn opgelost door dit bedrijf. Niets is minder waar!
Er is helemaal geen oplossing! Deze man en dit bedrijf is een oplichter, er is ook helemaal geen klantenservice. Er lopen al diverse aangiften tegen hem en ook Ideal en Icepay zijn met de zaak bezig. Andere instanties zijn ook bezig met deze zaak. Er komen elke dag gedupeerden bij en deze man doet net of hij gek is. Ik wil ook niet dat er OPGELOST bij mijn klacht komt te staan. Deze man reageert nergens op en weet heel goed waar hij mee bezig is.

Wat heeft deze klachtensite voor zin als jullie maar gewoon aannemen dat het klopt als dit bedrijf zegt dat het is opgelost? is het niet logischer dat jullie dit eerst verifieren bij de klager voordat het al op de site komt te staan? En dan net doen of hij gek is; al de slachtoffers die klagen hebben zeker geen gelijk? Laat me toch niet lachen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 06 juli 2012 om 13:28 geantwoord

Beste Klant,

Inmiddels is de transactie van de terugbetaling in werking gezet bij onze betaalprovider.
U ontvangt netjes het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Online Sun Shop webcare team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaagster