Klacht: onlinesunshop grote oplichter

Op 3 juni een bestelling geplaatst bij onlinesunshop en sinds dien krijg ik alleen maarmmailtjes dat door grote drukte het product later geleverd word. Als je belt naar het bedrijf neemt er niemand op en krijg je voicemail. Toen ik het product nog niet had na anderhalve week heb ik gebeld en kreeg ik hem wel aan de lijn. Ook toen werd mij verteld dat het later geleverd zou worden. Als ik geweten had dat er zoveel mensen met dit probleem zitten en dat er eigenlijk helemaal niets geleverd word aan klanten, was het gesprek waarschijnlijk wel anders gelopen. Nu na dik 5 weken wachten, is het kristalhelder dat ik aan het lijntje gehouden word en dat er nooit iets geleverd gaat worden. Ik verwacht mijn geld terug plus een tegemoetkoming binnen 1 week anders is het heel simpel, dan volgt er aangifte.

Geld terug plus tegemoetkoming.

onlinesunshop.com

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u.
Iedereen die bij Online Sun Shop een bestelling plaatst ontvangt netjes zijn/haar producten of ontvangt indien de klant dit wens zijn/haar geld retour. Ik ga de klacht doorgeven aan de klantenservice die met een passende oplossing zal komen.

Online Sun Shop webcare team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bartvv