Klacht: online winkelen bij Jumbo en de verdwenen kalkoen

op 22 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

16 december had ik een online boodschappenlijst gemaakt om niks te vergeten met de komende kerst. Hierop stond ook een kalkoen van 3350 gram. De afhaaldatum was 23 december. Tot 22 december was het mogelijk om nog iets te wijzigen op de lijst. 21 december wilde ik nog iets toevoegen en zag tot mijn verbazing dat bij de kalkoen ineens Onbestelbaar stond. Ik heb geen mail of telefoontje gehad over een onbestelbare kalkoen. Hoewel zowel mijn mailadres als telefoonnummer gewoon bij mijn gegevens staan. Gebeld naar de lokale Jumbo: Deze konden weinig doen omdat ze de bestellingen elders regelen. Zij hadden echter nog wel kalkoenen in de winkel te koop. Maar deze kosten E 45.- De kalkoen op mijn boodschappenlijstje was E 21.78. Ik besloot de volgende dag langs te gaan. In de winkel zag ik dat deze kalkoenen van hetzelfde gewicht waren als die van mijn bestelling. Ik heb het hele verhaal uitgelegd aan degene die op dat moment in de slagerij werkte. En gevraagd of ik deze kalkoen voor hetzelfde geld of voor ten hoogste E 30.- kon kopen. Helaas vond het personeel dat de schuld niet bij hun lag en kon ik de kalkoen alleen meekrijgen voor E 45.-. Dit heb ik niet gedaan omdat ik vind dat Jumbo op zijn minst mij een berichtje had kunnen sturen. Had ik zelf niet 2 dagen voor het afhalen op mijn online boodschappenlijst gekeken dan was ik zaterdagavond pas tot de ontdekking gekomen dat het grootste deel van mijn kerstdiner niet te leveren was.
Nog even gebeld naar de klantenservice van Jumbo. Behalve dat zij het intern zullen bespreken en hopen dat het in de toekomst niet meer voor komt kwamen zij ook niet. Ook konden zij het prijsverschil van E 45.- en E 21.78 voor dezelfde formaat kalkoen niet uitleggen. Wel wensten zij mij fijne kerstdagen

Dat laat ik graag aan Jumbo over

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dokkum21