Klacht: Online Sunshop / Onlinesunshop / Thoba services

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

X  belooft de klachten op te gaan lossen. Het zal mij benieuwen. Ik heb wel aangegeven bij deze site dat er op dit moment nog niets is opgelost en dat er daarom geen geel lachend popje met OPGELOST bij de klachten moet staan. Al deze mensen klagen niet voor niets, hebben allemaal hetzelfde probleem en op dit momenet is er nog steeds sprake van oplichting. Hopelijk wordt er echt iets opgelost, anders worden we nog meer voor de gek gehouden door deze persoon en moeten we zeker verder gaan met de al lopende procedures en aangiften om dit te stoppen.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk geld terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 09 juli 2012 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H van Giersbergen,

De terugbetaling is inmiddels (7-6) in werking gezet bij onze betaalprovider.
Het bedrag kunt u met enkele werkdagen op uw rekening verwachten.
Wij gaan er van uit dat de klacht hierbij dan ook is opgelost.

MVG Online Sun Shop Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Klaagster