Klacht: online inchecken en vliegtuigstoel boeken

op 20 augustus 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt met nummer:26967325.

Door een wijziging die wij hebben doorgegeven in onze boeking is het niet mogelijk om een vliegtuigstoel te reserveren en online in te checken. Wij gaan met vier personen reizen en er staan steeds maar twee personen waar je online iets voor kan regelen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad maar het probleem was niet op te lossen. Hierover zijn wij zeer teleurgesteld en is alles heel ongemakkelijk voor ons als reiziger omdat dit erg veel tijd kost.

Dat wij van de door u aangeboden diensten gebruik kunnen maken. En dat hebben wij bij deze komende reis( 21 augustus) niet kunnen doen. Na mijn telefonisch contact over het niet kunnen reserveren van de vliegtuigstoelen, is niet aangegeven dat ik ook niet online kon inchecken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer Koens, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend dat uw boeking is gesplitst door de wijziging. Helaas kunnen wij een dag voor vertrek daar niks meer aan doen en zal de incheck op de luchthaven gebeuren. Wij bieden u wel bij deze onze excuses aan voor het niet juist informeren. Wij wensen u een goede reis toe. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 20 augustus 2017 om 22:37 geantwoord