Klacht: online boodschappen

op 04 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is vaak niet mogelijk om boodschappen online te bestellen want dan is einde van het liedje de pick up datum niet beschikbaar omdat het in den bosch vol is werd mij leuk verteld!!
jullie laten klanten alles invullen wat veel tijd kost bij een grote bestelling die ik wekelijks doe voor twee bedrijven en pas aan het eind kan het niet meer ingevuld worden en pas na een telefoontje waar ik ook een half uur in de wacht sta hoor ik dat en mijn bestelling niet meer in het mandje zit en dat den bosch niet meer levert aan de pick up point omdat ze daar vol zitten.

Gewenste Oplossing:

als er iets gedaan wordt aan de klachten en netjes gereageerd wordt naar betreffende. en ook dat de beloftes nagekomen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gremlins