Klacht: Online bestelling vers producten

op 06 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedendag,
Ik bestel al een tijdje mijn boodschappen online, want dat vind ik een ontzettend fijn gemak. Maar toch begint t wel erg op te vallen dat vooral de vers producten beginnen tegen te vallen. Heb nu al meerdere keren terug naar de winkel moeten gaan om iets terug te brengen. Meloenen die verrot zijn, avocado’s die overrijp zijn. Witlof die kapot zijn door dat ze bevroren zijn geweest tijdens het vervoeren enz enz…. Nu lost onze jumbo hier in Appingedam dit altijd zeer keurig op!!!!!!! En vind hun service en klantvriendelijkheid echt TOP!!!! Maar komen wel met boze klanten in aanraking doordat de online bestellingen door anderen niet goed worden gedaan naar mijn mening. Hier baal ik gigantisch van en als dit continu het geval is met verse producten kan ik beter de boodschappen weer gaan doen in de winkel zelf. Als ik immers bij elke online bestelling weer terug moet omdat een vers product niet naar behoren is. En dat zal dus dan niet standaard bij de Jumbo zijn.

Er moet beter op de verse producten gelet worden. Dat deze niet overrijp zijn, en goed worden vervoerd om schade te voorkomen. Mensen betalen genoeg voor een vers product. Daarom is t erg zonde om dit in de prullenbak te moeten gooien!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ninibeek1983