Klacht: Online bestelling

op 11 september 2018 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 juni een bestelling online gedaan en laten afleveren in winkel. Door drukte bestelling nooit op kunnen halen dus in augustus meerdere e-mails gestuurd met het verzoek de bestelling retour te zenden. Volgens hun mail blijft een bestelling max 3 weken in de winkel liggen en wordt deze daarna automatisch retour gestuurd. NIET DUS!!!
Nu alweer september en weer 2 keer gemaild en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen!!!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug en nooit meer wat aanschaffen bij deze zaak

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bimbi