Klacht: online bestellen werkt niet

op 15 februari 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik heb nu al meerdere keren wat geprobeerd via online webshop te bestellen.
Helaas elke keer is er wel iets wat niet goed werkt.
Het winkelen online kost me meer tijd dan winkelen in de winkel
ik snap wel dat ik nooit mensen zie staan ij de online afhaal.

shoppen online moet snel gaan.
website moet goed werken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

3 maanden geleden - Bedankt voor uw melding. Ik vind het erg vervelend dat u zoveel moeite heeft ervaren op onze website. Mijn excuses hiervoor. Graag laat ik dit onderzoeken door onze internetafdeling. Om dit goed te kunnen doen hebben zij echter nog wat extra gegevens nodig, zou u de volgende vragen hiervoor kunnen beantwoorden? -Welke melding kreeg u op de website of welk probleem kwam u tegen? - Maakt u de bestelling op een computer/laptop of op een telefoon/tablet? - Welk besturingssysteem gebruikt u? (Bijvoorbeeld Windows, Apple of Android) - Welke browser gebruikt u? (Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox) Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Robert Kleinman Klantenservice DekaMarkt

Reactie van de melder van de klacht mirjam adams

3 maanden geleden - Beste meneer kleinman De website is erg traag en heeft met regelmaat dat er een foutmelding komt zodat ik opnieuw naar de basispagina moet. Eerst moet ik dan checken of de laatste actie wel is uitgevoerd ( om te voorlomen dat ik dubbele of geen product in mijn mandje heb ) Ook heb ik al gehad dat ik steeds opnieuw moest invullen of ik mijn producten wil ophalen en wanneer of laten bezorgen ( dat was op de mobiel ) Verder ook een keer gehad dat na het invullen van alle boodschappen ik de melding kreeg dat ik het niet kon afhalen op aangevinkte tijd . Ik heb dit zowel op de laptop als op de mobiele telefoon Ons besturingssysteem is windows En mobiel aplle Browser = chrome

Alle klachten die gemeld zijn door mirjam adams