Klacht: Online bestellen

op 25 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse keren getracht beschermhoezen tuinstoelen te bestellen incl. enkele niet directe benodigde zaken om aan die 15 euro te komen voor thuisbezorgen, maar steeds was er een storing. In de winkel kan ik de tuinhoezen niet kopen (daarvoor geweest bij BLokker Arnhem Kronenburg noch Blokker op de woningboulevard en ook niet in Blokker Nijmegen Ziekerstraat).
Ervaar dit als bijzonder klantonvriendelijk! U pretendeert producten te verkopen die a. niet in de winkel te koop zijn en waarvoor dan b. online meer producten gekocht moeten worden en die dan c. vervolgens niet te bestellen zijn om dat bij betaling de site niet werkt.

Geen wonder dat Blokker dreigt failliet te gaan. Aan het winkelpersonel ligt het niet, maar wel aan andere geledingen binnen uw bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het product gewoon in de winkel kan kopen dan wel online kan bestellen zonder dat ik per se voor een bedrag tot 15 moet bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjan van der Grijp