Klacht: onlie bestelling Bestron stofzuiger

op 15 december 2017 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 oktober 2017 heb ik een bestron stofzuiger online bested. Ik heb toen ook via IDEAL betaald. De bevestiging en het factuur zijn aan mij gestuurd op 25 oktober en sindsdien niets meer vernomen. Geen mail ontvangen over de bezorging of track&trace en na heel lang aan de telefoon niemand aan de lijn gehad. Op 5 November een e-mail gestuurd naar orderdesk@kijkshop.nl met de vraag om de bestelling te annuleren en het bedrag terug te betalen. Tot op heden niets maar dan ook niets vernomen. Nu hoef ik de stofzuiger niet meer maar ik wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Jibodh