Klacht: Onkyo TX NR828

op 02 augustus 2017 over Onkyo in de categorie Electronica Merken

Mijn Onkyo TX NR 828 is nu iets meer dan 4 jaar oud. (wel ouder bouw jaar)
Een paar maanden geleden begon ik de wel bekende problemen met issues van het HDMI board te ondervinden.

– geen geluid
– netwerk wat raar doet (grijs in het menu)
-HDMI die niet meer werkt
-configuratie afstandsbediening niet te bereiken (grijs in het menu)

Toen las ik van de verlengde garantie van Onkyo, nou top denk je dan….
Heb mijn s/n gechecked en volgens de website kom ik NIET in aanmerking voor de verlengde garantie…..serieus….ik heb gewoon de zelfde problemen als op de diverse forums en websites vermeld staan.

Krijg je een mail terug van het reparatie centrum dat mijn receiver dus niet onder deze garantie valt en dat het probleem wel opgelost kan worden maar dat ik dan zo’n 300 / 350 euro moet gaan betalen.

Wat denk je zelf, heb er een 4 jaar geleden 550 / 600 voor betaald (zal de rekening ff moeten zoeken) dan ga ik er na 4 jaar toch geen 350 euro voor betalen en al helemaal niet als ik de zelfde problemen ondervind als andere type receivers van Onkyo.

Nu heb ik dus een stuk schroot staan van 16 kilo waar ik niks meer mee kan aangezien Onkyo niet thuis geeft…

Erg jammer dit, hoop dat ik het via deze weg wel opgelost kan krijgen want vind het gewoon erg zonde aangezien ik er wel 4 jaar plezier van gehad heb.

Graag mijn Receiver laten maken onder de verlengde garantie aangezien ik de bekende problemen heb die hier boven genoemd staan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onkyo

Reactie van de melder van de klacht erg jammer dit

4 maanden geleden - Aangezien Onkyo mijn klacht niet serieus neemt....voor mijn geen Onkyo meer!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onkyo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erg jammer dit