Klacht: Onkundig personeel

op 28 november 2016 over Vehoec Aannemers in de categorie Aannemers

Het is begonnen in juni toen wij een nieuwe huurwoning kregen via Vestia. De vloer was nat en
Vehoec aannemers stuurde een loodgieter, deze zei dat het probleem al was verhopen en dat we met regen even moesten opletten. Mijn man vertrouwende het niet en gaf aan ik denk dat de woonkamer muur even open moet omdat het vermoeden de stamleiding lek te zijn, dit was niet nodig volgens de loodgieter/aannemer. Nu 5 maanden later heel het huis opgeknapt en onze intrek genomen, werd het enorm vochtig in huis, wij onder het vinyl gekeken en je raad het al de vloer was klets nat!

Contact met Vestia en die heeft vehoec weer gestuurd, en nu hebben ze de muur die nu geglasvezeld is en geverfd in de woonkamer open gezaagd omdat er idd toch een lek in een leiding achter de muur zit!

Vervolgens worden de beton blokken er een beetje in terug gezet net wat gips en als resultaat een verschikkelijk lelijke muur door nalatigheid uit juni. Nu willen ze het wel stucen maar moeten we even zelf het muurtje kaal maken van de glasvezel en dat mogen we daarna weer zelf terug plakken en verven !

Daarnaast 2 x niet op afspraak verschenen en meerdere keren afspraak om terug te bellen niet nagekomen .

Al met al onkundig en nalatig personeel!

Als zij de muur naar kunnen repareren. Stucen/glasvezel/verven

Alle klachten die gemeld zijn door Hallooooooo