Klacht: Onkunde en onwil medewerker mbt stars

op 21 mei 2016 over Texaco in de categorie Tankstations

Goedemiddag, na aankoop van een autowasvoucher wilde ik deze graag besteden bij de plaatselijke Texaco. Nadat de eerder misging heb ik telefonisch contact gezocht met de servicedesk, zij gaven aan dat alles klopt em dat ik de voucher (per mail gekregen) gewoon zou moeten kunnen besteden. De onbekendheid hiermee bij de medewerker maakt dat zij na het scannen en vermoedelijke een verkeerde aanslag op de kassa, mij echter geen bonnetje kan geven en ik dus de voucher (die daarna als reeds gebruikt geregistreerd staat) niet kan besteden. Kortom en geen voucher meer en geen schone auto. De onwil om mij vervolgens van dienst te zijn was uiterst teleurstellend

- Een nieuwe voucher voor een autowasbeurt(niet digitaal) dan wel het opplussen van het aantal stars dat daarvoor staat
- het oplossen van probleem dat digitale voucher niet ingeleverd kunnen worden (hoewel de helpdesk aangeeft dat alles klopt)
- betere instructies van personeel over hoe om te gaan met problemen bij het inleveren van vouchers (nu wordt je domweg gewoon de zaak uitgekeken als het niet lukt)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Texaco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door frankdruijff