Klacht: Onklantvriendelijk

op 20 januari 2014 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

December 2013 hotelbon jaarkaart aangeschaft nadat 2 medewerkers mij vertelde dat de kaart 49,95 was, en ik dat aankoopbedrag terugkreeg in de vorm van een tegoedbon voor ontbijt/diner. Klonk goed, dus ja gezegd. Pakketje even later binnen gekregen, maar zowel in de bijgeleverde brief als in het pakket zelf niks terug te vinden over deze tegoedbon. Opgebeld naar Hotelbon, naar hun zeggen is mij dit nooit beloofd, dat is onzin. Het is me notabene door 2 medewerkers verteld, ik verzin dit niet zomaar. Maar goed, de klant heeft dus bij Hotelbon Leisure B.V. geen gelijk. Direct bedrag laten storneren, zodra dit gedaan is gaat het pakket retour naar Hotelbon, ik laat me niet belazeren.

Ik heb direct telefonisch naar een oplossing gevraagd, mevrouw gaf direct aan dat ik dan maar moest opzeggen. De beste oplossing wat mij betreft is dus gewoon het bedrag storneren, het pakket retour sturen (zodra het bedrag uiteraard gestorneerd is), en er niks meer mee te maken hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly31071991