Klacht: onjuiste voorlichting van abonnement verkoper

op 31 mei 2021 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Op 18 febr. hebben wij bij Sligro eindhoven een eindhovens dagblad abonnement afgesloten. Volgens de verkoper was het een contract van 3 jaar. Maar we konden maandelijks opzeggen. Daar wij geen krant lezers zijn, dachten wij oke we nemen uit goodwill een paar maanden de krant. Wij wilden in april de krant opzeggen, maar dat is niet mogelijk. Omdat we een contract hebben van 3 jaar. Als wij van te voren hadden geweten dat we er niet vanaf konden. Hadden wij deze nooit afgesloten. Wij hebben inmiddels contact gehad met de consumenten bond. Zij hebben ons medegedeeld dat wij op het moment van afsluiten. Ook schriftelijk een copie van het contract mee hadden moeten krijgen. ( is niet gebeurd ). Ook mag je volgens de wet geen contract aanbieden voor 3 jaar. ( zonder schriftelijke copie ) Maar maximaal 1 jaar. Dus het zou heel fijn zijn als het ED het contract kan verbreken, of beeindigen

Op dit moment zijn we niet tevreden. Want het Eindhovens dagblad geeft nergens medewerking aan.
We zouden zeer op prijs stellen als het abonnement alsnog beeindigd wordt.
Waardoor we dan tevreden zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cisca Blans