Klacht: Onjuiste uitbetaling + Beschuldeging winkeldiefstal

op 02 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Een aantal jaren geleden bij Praxis(Veghel) gewerkt en nu blijkt nadat ik zelf in de HR ben gaan werken dat mijn uitdienst en eindafrekening niet volgens de wet is gegaan.
Hier vervolgens contact mee opgenomen met iemand van de helpdienst en via hun een mail adres gekregen van de afdeling salaris administratie maar tot op heden (2-3 weken) nog geen antwoord of melding gekregen.
Tevens in de maand voor mij uitdienst melding ben ik door hun ten on rechte beschuldig van winkeldiefstal, Hier zou een onderzoek naar gedaan worden maar tot op heden is hier nog niks van bekent.

Juiste betaling en excuses

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 06 mei 2016 om 17:18 geantwoord

Goedenavond.

Ik heb u klacht doorgestuurd intern naar de betreffende afdeling. Ik kan helaas niet in de eindafrekeningen kijken. Ik ga er daarom van uit dat deze afdeling eerdaags contact met u zal opnemen. Mocht dit niet het geval zijn,dan adviseer ik u contact op te nemen met onze HR afdeling.
Tel : 020-3983333
Astrid Verkaik