Klacht: Onjuiste Informtie

op 03 augustus 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds november van vorig jaar ben ik klant van KPN.
Ik heb een jaarcontract voor digitenne.
In april van dit jaar (2016) vertelde een klantenservice medewerker van kpn mij, dat ondanks dat ik een jaarcontract heb, ik al in augustus 2016
kosteloos zou kunnen opzeggen.
Toen ik dat vandaag probeerde, bleek die informatie onjuist te zijn.
De klantenservice medewerker die ik vandaag sprak, vertelde mij dat kpn hier niets aan kan doen.
Dat vind ik onzin,want kpn heeft mij, als klant onjuiste informatie verstrekt.
Omdat ik graag wilde overstappen, heb ik vorige maand, (juli 2016),
een abonnement afgesloten met een andere provider,
dat ingaat op 18 augustus.
Dit,in de veronderstelling dat ik in augustus kosteloos mijn digitenne kon opzeggen.
nu dit niet het geval blijkt te zijn, zit ik dus (hoge) dubbele kosten.
Als klant vertrouwde ik op het deskundige oordeel van de kpn klantenservice, daarom had ik geen enkele reden om aan de verstrekte informatie te twijfelen.
Ik vind het een schande!
Als kpn mij geen onjuiste informatieverstrekt had, dan had ik natuurlijk tot november gewacht met mijn nieuwe abonnement.
Ik vind dat kpn mij financieel gedupeerd heeft.
Daarom wil ik dit graag zo snel mogelijk oplossen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat kpn akkoord gaat met het kosteloos beeindigen van mijn digitenne abonnement.
Per direct.
Dat vind ik een gepaste oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sami1985NL