Klacht: onjuiste incasso/ambtelijk stuk

op 19 mei 2016 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

al jaren achtervolgt Flanderijn en van Eck mij met een vermeende schuld van mij aan de nederlandse energie maatschappij. Ik heb daarover diverse brieven gestuurd tot de directie maar zonder resultaat. De nederlande energie maatschappij heeft in de periode 2011/2012 doorlopende fouten gemaakt onjuiste incassoprocedures starten terwijl ik het door hen schriftelijk bevestigde maandbedrag keurig betaalde, foute jaarrekeningen opstellen mijn betalingen daarin niet verwerken kortom een administratieve chaos. Uiteindelijk heb ik het te veel door mij betaalde bedrag van de laatste jaarrekening afgetrokken en heb de directie arbitrage bij de geschillencie voorgesteld. Dat is door ernstige ziekte van mijn kant later geworden dan gedacht en daar heeft de nem gebruik van gemaakt door beroep te op een juridische reglementaire termijn De nem heeft zich dus van arbitrage onttrokken en vervolgens wordt ik door Flanderijn en van Eck gestalkt zonder enige specifieke dossierkennis. . In een brief aan de directie van Flanderijn en van Eck heb ik mijn bezwaar tegen deze procesgang geschreven Tot dit moment heb ik daar niets op gehoord Vandaag vond ik in mijn brievenbus wel een ambtelijk stuk dat ik teruggestuurd heb. De brief aan de directie van Flanderijn en van Eck voeg ik toe , de inhoud spreekt voor zich

als excuses worden aangeboden en klacht opgelost

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht z.e loonstra

1 jaar geleden - klacht inmiddels opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door z.e loonstra