Klacht: onjuiste incasso nederlandse energie maatschappij

op 19 mei 2016 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

In 2011/2012 zijn door de ned. energie maatschappij diverse fouten gemaakt bij het verwerken van mijn betalingen en het opstellen van de jaarrekeningen. Op mijn brieven met het verzoek om het te veel door mij betaalde bedrag terug te betalen is nooit adequaat gereageerd laat staan dat het te veel door mij betaalde bedrag terug is betaald Ik ben in 2013 overgestapt naar een andere energiemaatschappij en heb het bedrag dat ik van de ned. energie maatschappij te goed had van de laatste rekening. In een brief aan de directie heb ik uitgelegd waarom ik dat heb gedaan en het voorstel gedaan om de geschillencommissie in te schakelen . Vervolgens krijg ik van Flanderijn en van Eck een incasso verzoek Het volledige dossiermap alle administratieve fouten en bewijsstukken van mijn betalingen heb ik naar Flanderijn en de geschillencie opgestuurd . Door ernstige problemen met mijn gezondheid was ik vlg de Ned Energie Maatschappij echter te laat geweest met indienen. De NEM heeft een beroep gedaan bij de geschillencie om mijn verzoek bij de geschillencie ongeldig te verklaren op juridische gronden nl de termijn van indienen
Met andere woorden de nem heeft zich aan onderzoek onttrokken Vervolgens wordt ik constant door Flanderijn en van Eck onder druk gezet om te betalen zonder dat op mijn bewijslast en verweerbrieven wordt ingegaan. Vandaag heb ik een ambtelijk stuk in mijn brievenbus gevonden van Flanderijn en van Eck dat ik per omgaande ongeopend terug gestuurd heb. Ik had eerder al aan de directie van Flanderijn en van Eck mijn bezwaren tegen de hele procesgang en het stalkingkarakter in een brief kenbaar gemaakt onder verwijzing naar het logboek van alle bewijsstukken. Ook heb ik deze brief ter kennisgeving aan consumenten organisaties gestuurd. Ook op mijn brief is nooit door de directie van Flanderijn en van Eck gereageerd .
Mijn bewijsstukken zijn nog door de NEM nog door Flanderijn en van Eck serieus bekeken en aan een onafhankelijke beoordeling waartoe ik bereid was heeft men zich onttrokken. Wat wel te denken geeft.

Als mij excuus wordt aangeboden voor deze procesgang

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ze