Klacht: Onjuiste gegevens doorgezet naar DataChecker

op 20 april 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd geconfronteerd met een probleem dat er informatie in het systeem bij DataChecker stond die niet up to date is.

Hierdoor ben ik een woning misgelopen omdat ik niet goed uit de woontoets van de NVM kwam.

DataChecker schaamde zich rot en zou de makelaar bellen echter dit heeft hij niet gedaan. Vandaag weer Walther geconfronteerd met dit verhaal en hij ging nu echt actie ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er juiste gegevens in staan. Er als er zaken zijn die niet kloppen dat er dan een voorbehoud gemaakt wordt. Het mes snijdt aan twee zijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 09 mei 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dickwfschijf