Klacht: onjuiste factuur

op 04 september 2016 over Ditzo in de categorie Verzekering

wij hebben bij Ditzo onze autoverzekering afgesloten.
we hebben een polis gekregen hierop staat de premie van 25, euro vermeld. deze premie is zo laag omdat mijn man heel veel schadevrije jaren heeft.
nu hebben ze van Ditzo eerst 63 euro van de rekening gehaald en daarna de 25 euro.
mijn man heeft gebeld en kreeg een belafspraak, hij wordt niet terug gebeld.
nu heb ik de 63 euro laten terugboeken en krijg een acceptgiro thuis met de dreiging als ik niet snel de 63 euro betaal ben ik niet verzekerd.

met excuses voor de fout en de niet nagekomen afspraak.
en de premie behoort voortaan de 25 euro te zijn en geen 63.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Ditzo

11 maanden geleden - Heel vervelend dat je niet werd teruggebeld, daarvoor boden wij onze excuses aan. Intussen hadden wij meerdere keren contact met je over de oplossing. Je vorige verzekeraars hebben je schadevrije jaren nog in gebruik. Ditzo ontvangt graag bericht zodra deze schadevrije jaren zijn vrijgegeven zodat we de jaren kunnen gebruiken en de premie daarop aanpassen.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 09 december 2016 om 15:07 geantwoord

Gelukkig hebben wij je klacht met je kunnen afronden. Vervelend dat het zo is gegaan waarvoor we onze excuses aanboden. Je schadevrije jaren stonden helaas op een ander adres waardoor ze niet direct werden gevonden. Het probleem over je schadevrije jaren is nu opgelost. Zijn er vragen, neem gerust contact met ons op.

Alle klachten die gemeld zijn door Huismans