Klacht: Onjuiste facturen

op 17 maart 2020 over Regus in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

helaas niet binnen 3 maanden huur opgezegd, waardoor ik nog een jaar lang moest doorbetalen. (zonder dat ik gebruik maakte van de dienstenruimte van Regus).

Tot mijn verbazing is Regus dit 2e jaar meer gaan incasseren. Blijkbaar hebben ze zelf besloten dat ik nog wel een extra dienst wilde afnemen, waar ik nooit om heb gevraagd. Vrijwillige teruggave kan ik niet van Regus verwachten, ‘dan had ik de facturen moeten checken’.

Tot slot duurt het erg lang om mijn borg terug te krijgen. contract is per november ’19 verstreken, nu in maart ’20 is er nog steeds niks retour ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Borg retour en de onterechte facturen corrigeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regus

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bartbarth