Klacht: Onjuiste chassisnummer

op 20 september 2016 over RDW in de categorie

Wij hebben een Clio van 1998 . En deze is na een steekproef afgekeurd omdat er een discussie ontwond over het vin nummer. Het middelste getal moest een 9 zijn. De garage vond het een 9 maar rdw een 4. De auto heeft een origineel kenteken . Het nummer onder het raam en in de passagiersdeur komt overeen. Alleen de ingeslagen letters niet. Morgen moet ik nu naar rdw Zwolle en 92 euro aftikken om het nummer duidelijker te krijgen. Ik wou baar de dichtstbijzijndste rdw station maar die heeft geen ruimte meer voordat de keuring is afgelopen. Ben nu ongeveer 200 euro extra kwijt. Voor een halve snipperdag/tanken en de rdw zelf.
Ik ben vandaag naar de sloop gegaan om foto’s van andere Clio chassisnummers , daaruit blijkt echt wel dat de garage gelijk heid. Soms zijn de nummers niet helemaal duidelijk erin geslagen. Maar bij ons heeft de rdw keurmeester het lak zover verwijderd en geschuurd. Dat het nu wel een 4 lijkt.
Wat moet ik hier nu mee? 1 en al burocrstie

Vergoeding van 200 euro aan onkosten. En de garage geen strafpunten of sancities

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

Reactie van de melder van de klacht 12panneman

2 maanden geleden - Gisteren naar de rdw geweest in Zwolle om een nieuwe nummer erin te laten slaan. Ik heb de oude foto's laten zien. Ze zeiden dat ze me begrepen en dat ik deze situatie maar zo snel mogelijk moest vergeten. Ik kan er niks mee. Gewoon corript .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12panneman