Klacht: Onjuiste bezorging

op 07 juni 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze post, bezorgt door Sandd wordt sinds ca. 2 weken bezorgt op Hora Siccamastraat 2, terwijl wij op 4 wonen. Dit geldt ook andersom. Wij krijgen de post voor nummer 2. Wij brengen elkaars post naar elkaar toe, maar dat is toch niet de bedoeling? Het gaat om 9601KK/4 en 9601KK/2 te Hoogezand.

Gewenste Oplossing:

Bezorging van de post op het juiste adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 07 juni 2016 om 07:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fam. Griffioen