Klacht: Onjuiste administratie

op 06 juli 2016 over Fitness & Gezondheidscentrum Elst in de categorie Fitness

Na een overeenkomst aangegaan te zijn op de sportschool heb ik na een proefles, de eerste maand van de contributie volledig in cash betaald. De automatische incasso ging vervolgens lopen en werd het maandbedrag plus administratieve kosten nogmaals afgeschreven. Kort daar op alweer vooruitlopend op de nieuwe maand en volgende maandbedrag.
De gang van zaken beviel niet zoals er om werd gegaan met mijn geld. En de sportschool was ook niet echt professioneel om te sporten. Dus ik vroeg om een kopie van mijn contract zodat ik het het op kon zeggen. Ik heb het contract een maand voor het einde contractdatum mogen ontvangen. Ondertussen heb ik het contract mondeling – per mail – en uiteindelijk via een brief die persoonlijk afgegeven moest worden bij de balie opgezegd. Deze voorwaarden waren niet duidelijk omdat ik geen kopie van het contract had. Vervolgens – na alle maandbedragen keurig betaald te hebben_ vraagt de sportschool om nog een extra maand betaling. Omdat de maand die ik cash betaald zou hebben niet meegerekend wordt binnen het contract. Ik heb vervolgens het bedrag en de incasso kosten onder dwang over gemaakt. Maar ik ben het volledig niet eens met de gang van zaken.

Ik wil graag boven genoemd bedrag retour omdat het duidelijk is dat ik alle maanden voldaan heb. De bankafschriften zijn het bewijs.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariz Jansen