Klacht: Onjuist geld afgeschreven

op 24 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een account op huurwoningen.nl. Alle accounts zijn nog steeds t/m 31 september gratis. Maar toch wordt er 19,90 afgeschreven. Maar ik heb helemaal geen premium account.

Nu proberen we ze te bellen maar ze nemen niet op…

Ik ben tevreden wanneer mijn account opgezegd wordt en mijn geldt teruggestort wordt.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Beste Daphne, Het is niet zo dat alle accounts tot en met 31 september gratis zijn. Helaas kan ik geen account terug vinden op het opgegeven e-mailadres. Kun je een mail naar info@huurwoningen.nl sturen en daarbij je IBAN-nummer doorgeven? Dan kunnen wij nagaan welk account daaraan gekoppeld is. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:46 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Daaa