Klacht: onheuse bejegening voor een slecht product

op 02 juni 2018 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben telefonisch akkoord gegaan met hun voorstel, om het de volgende dag het weer op te zeggen want de babbelaar was zeer vlot. Zij zijn echter telefonisch niet bereikbaar en heb toen met hun modelverklaring aangetekend opgezegd. Dit hebben zij niet ontvangen zeggen zij en derhalve houden zij mij aan mijn verplichting vast, middels herinnering,aanmaning en dreiging van incasso. het betreft 356,-

Gewenste Oplossing:

wanneer zij mij met rust laten en deze casus deponeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nennem