Klacht: Onheuse behandeling bij afrekenen bij tabaks/bloemen balie

op 28 juni 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik wilde een pak shag Riverside en had 6 andere boodschappen die ik direct daarbij wilde afrekenen. Dit is in het verleden nooit een probleem geweest! Jongeman achter kassa was bezig met klant en moest toen wachtende klant in drankenafdeling helpen, alle begrip, komt er dame om te helpen en ik krijg mijn shag, maar weigert de rest van mijn boodschappen af te rekenen, want er staan mensen!!!! (een jongeman die net kwam aanlopen) in de rij en ik kon of wachten tot deze klant was geholpen, of naar een reguliere kassa gaan! Dit valt bij mij onder de categorie : klantonvriendelijk!!!! Het was 19.23, uiterst rustig!

Aan U de eer om hier iets aan te doen. Je voelt je behoorlijk lu.... Als je de boodschappen in moet laden en naar een andere kassa moet gaan, terwijl hier geen enkele aanleiding toe was! Gegevens van kassabon: ter. 6F2006, merch. 2007453, per. 7179.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, maar de dame had ook een bepaald plezier in haar "machtspositie" zeer onaangenaam!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jmjager@scarlet.nl