Klacht: Onheus bejegend door medewerker bij Blokkervestiging in Boxtel

op 20 maart 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vrijdag jl (17 maart ’17) heb ik bij de vestiging in Boxtel een waterkoker gekocht. Merk Bourgini type 23.0001.00.00 Classic Water Kettle Deluxe 1.5 l. met 2 jaar garantie. Bij thuiskomst bleek dat de waterkoker niet altijd afsloeg na het koken. Naar mijn idee een gevaarlijke situatie omdat het kookproces door blijft gaan. Vanochtend (maandag 20 maart ’17) ben ik met kassabon, originele verpakking etc.teruggegaan naar de winkel met een beroep op de garantie termijn. De medewerker die mij hielp (P. van Beek) heeft het apparaat tweemaal getest en beide keren sloeg het apparaat keurig af. Ik heb aangegeven dat het apparaat weliswaar regelmatig door bleef koken maar dat het ook voorkwam dat het apparaat naar behoren werkte zoals in de winkel kennelijk het geval was. Uw medewerker weigerde het apparaat in te nemen met de woorden: “er is niets aan de hand, ik heb het twee keer geprobeerd en het werkt gewoon”. Ik maakte kenbaar dat dat kan kloppen, maar het werkt niet altijd en dat is nu juist het probleem. Ik vroeg hem of hij mij niet geloofde en zijn antwoord was: “nee”..Mijn vraag: “wilt u zeggen dat ik jok?. Antwoord “ja”.
Ik ben hier zo van geschrokken! Dat hij het apparaat niet in wilde nemen begrijp ik niet. Dat hij feitelijk zei dat ik loog begrijp ik nog minder en vind ik zeer beledigend. Het getuigt bepaalt niet van een vriendelijke en correcte service.
Intussen zit ik met een ondeugdelijke waterkoker.
Ik ben al jaren klant van Blokker. Heb niet eerder klachten gehad en ben altijd naar tevredenheid geholpen. Heb ook niet eerder iets teruggebracht of een beroep hoeven te doen op garantietermijnen. Ik begrijp dan ook niets van de handelswijze die mij vanochtend ten deel is gevallen.
Hoe nu verder?

Apparaat alsnog innemen en excuses voor de belediging

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. A. van Beers