Klacht: Onheus behandeld

op 29 mei 2021 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik ben op zaterdag 29/05/2021 samen met mijn vrouw in uw winkel geweest en had een vraag over een product die in de aanbieding stond, het was wat onduidelijk aangegeven, ik vroeg een medewerker om advies, die wou echter niet mee gaan om mij te adviseren hoewel ze alleen stond, de dame achter de kassa was wel zo beleefd maar moest haar kassa verlaten om mij te adviseren en heeft mij ook geholpen, de dame met Chinees uiterlijk mag echter een cursus volgen hoe klantvriendelijk en behulpzaam te zijn, ik moet zeggen dat haar collega mij respectvol en professioneel geholpen heeft. Jammer genoeg is mij in dit filiaal reeds eerder overkomen, dat zou toch niet zo moeten zijn dat men het gevoel heeft dat sommige medewerkers liever niet met plezier werken en dus ook niet bereid zijn om klanten netjes te woord te staan????
Ik hoop echt dat u de dame aanspreekt want naar mijn maatstaven is de klant koning toch?? Ik heb het op een nette manier gevraagd maar jammer genoeg moest haar collega haar het goede voorbeeld geven.

Als ik met respect behandeld word, indien ik iets over een product niet snap, of daar meer informatie over wens, ik hier advies over moet kunnen vragen.
Helemaal als de desbetreffende medewerker tijd heeft om dat te kunnen doen, wat hier het geval was.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henkie321