Klacht: ongewnst pakketje

Het bedrijf heeft dit ongevraagd toegestuurd naar onze dochter. En nu heeft ze de ene aanmaning na de andere.
Ze heeft het retour gezonden.

als dit bedrijf gestopt is want zei zijn al heel erg lang hier mee bezig

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 05 mei 2017 om 02:12 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Uw dochter heeft contact met ons opgenomen voor het retourneren, maar we hebben niets vernomen dat het \"ongewenst\" naar haar verstuurd is.

De retournering is nog niet ontvangen. Kunt u s.v.p. een kopie van de bon of de track- en trace code naar onze klantenservice toe mailen?

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde moeder en dochter