Klacht: ongewild doorlopen van proefabonnement

op 09 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

vorig jaar mei 2016 stond er een verkoopster van de telegraaf aan mijn deur en haalde me over om een gereduceerd jaarabonnement af te nemen. Op voorwaarde dat dit zou aflopen na een jaar, dus 17 mei 2017.
Tot mijn verbazing krijg ik nog steeds de telegraaf geleverd en bij contact met de telegraaf werd mij verteld dat het stilzwijgend verlengd wordt met opzegging van 1 maand. Dus nu moet ik tot 17 juli de krant doorbetalen terwijl dit niet volgens mondelinge overeenkomst bedongen is.

ik ben tevreden als er per ingang van 10 juni het abonnement afgelopen is. De afgelopen 2,5 week zal ik betalen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 juni 2017 om 08:46 geantwoord

Heeft op 10 juni 2017 om 17:50 geantwoord

ook een verkoopster aan de deur is een medewerkster van de telegraaf, zij heeft mij expliciet beloofd dat ik niet meer dan 1 jaar abonnee zou zijn, anders had ik het abonnement nooit afgesloten en om nu te refereren dat er een email verstuurd is, dat is niet meer te controleren, maar goed als het gesproken woord geen enkele waarde heeft voor de telegraaf dan is dat jammer. Mijn oplossing is betalen tot 17 juni en meer niet.

Alle klachten die gemeld zijn door lotjeslim1