Klacht: Ongewild boeken opgestuurd gekregen

op 11 april 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Wanneer ik aan het kijken was hoe de inschrijvingsprocedure moest verlopen kwam ik plots op een punt dat ik te lezen kreeg “Bedankt voor uw inschrijving, uw boeken zijn onderweg”.

Dit wilde ik absoluut niet. Ik heb DIRECT een “contactformulier” opgestuurd via hun website om hun te vermelden dat ik niet geïnteresseerd was in de opleiding maar deze is genegeerd gebleven. 10 dagen later kwam plots het pakketje aangeleverd, wanneer ik mijn mail opende had ik nog altijd geen respons gekregen.

Dan heb ik maar zelf contact opgenomen, ditmaal via telefoon omdat het binnen de werkuren was. Nu blijkt dat ik dit op eigen koste moet retouren terwijl ik dit pakket niet eens wilde! Moest het om een pietlulligheidje gaan van 10 euro dan zou ik er niet veel mee inzitten. Maar ik woon in België en het kost mij 40€ om dit aangetekend terug te zenden. Aangezien minstens 3 – 4 dagen later is opgestuurd dan mijn verzonden email was er tijd genoeg om dit te annuleren maar dit werd niet gedaan

Fouten kunnen gebeuren. Ik wil alleen mijn 40 euro terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:49 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door RafD.