Klacht: ongewenste verlenging van kamernet

op 06 juli 2018 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement op kamernet (15 dagen voor 21 euro) en deze zou tot 30 juni lopen. Ik dacht dat dit tot én met 30 was en daarom heb ik op 30 juni het account afgezegd, echter dit ging niet. Na contact op te hebben genomen met de klantenservice is het account gecanceld. Maar ik werd nog wel verplicht om nog eens 21 euro te betalen voor een verlenging die ik niet wilde. Ik heb het account niet meer gebruikt en de incasso geweigert, maar hierna kreeg ik een mail waarin werd gedreigt dat het bedrag elke maand 10 euro hoger zou zijn als ik niet betaalde.

Gewenste Oplossing:

Als ik niks meer aan kamernet hoef te betalen aangezien ik mijn eerste 15 dagen netjes heb betaald en geen gebruik heb gemaakt van de abonnement verlenging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 17 september 2018 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sally_bakker