Klacht: Ongewenste producten ontvangen

op 07 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Min dochter heeft ook ongewenst maskers ontvangen, gemaild, nog geen antwoord terug ontvangen terwijl er gemeld word dat er binnen 2 uur gereageerd word! Belachelijke zaak dit! Ik ben ook geenszins van plan om ooit maat 1 cent te betalen aan deze oplichters!

Nooit ongevraagd iets toesturen en aub zo dpoedig mogelijk producten ophalen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 00:33 geantwoord

Beste ,

We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

Uw dochter heeft reeds een klacht geopend op klacht.nl - bovendien zijn wij al een aantal dagen met haar in contact per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Edjem