Klacht: Ongewenste pakketten ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben ongevraagd 2 pakketten ontvangen van jullie, deze zijn reeds betaald. Nu hebben we een derde ontvangen voor 151 euro. Deze gaan we niet meer betalen omdat we er niets mee kunnen doen en zeker niet besteld hebben.
factuurnr. 401411684 gaan we niet meer betalen.

Gelieve mij te schrappen uit jullie klantenbestand.

Gewenste Oplossing:

Als het kan zouden we geschrapt willen worden uit jullie klantenbestand en graag ons geld terug van de vorige pakketten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Goethals, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 15 april 2017 een bestelling van u ontvangen. Via onze klantenservice hebben wij u, in een privébericht, de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Dit bericht bevat eveneens instructies voor retourzending. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren op dit bericht (ticket ID HH-559690). De leveringen zijn per direct stopgezet. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support  

Reactie van de melder van de klacht Marc goethals

2 maanden geleden - Goedenavond, Wij hebben al wat reactie gehad op bovenstaande klacht. We mochten de laatste zending terugsturen en moesten die niet betalen. Wij hebben dit aangetekend gedaan op 22/07/17. Wij hebben het pakket niet teruggekregen dus zal het wel goed terecht zijn gekomen. Aangetekende zendingen komen altijd aan en anders komen ze terug naar afzender. Ze vragen nu om een bevestiging van het opsturen maar helaas hebben we dit niet meer. Ze hebben nog een aanmaning gestuurd maar wij gaan deze niet betalen. Het gaat over factuur nr. R401411684. Op naam van Marc Goethals voor een bedrag van 151.00 euro. Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost. Dank bij voorbaat. Marc Goethals

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 28 augustus 2017 om 01:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Marc Goethals,

Bedankt voor uw e-mail en onze excuses voor de late reactie.

Onze klantenservice heeft u op 20 augustus 2017 geïnformeerd de factuur te hebben geannuleerd.
U ontvangt geen producten meer van ons. Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Marc goethals