Klacht: Ongewenste pakketten ontvangen

Wij hebben ongevraagd 2 pakketten ontvangen van jullie, deze zijn reeds betaald. Nu hebben we een derde ontvangen voor 151 euro. Deze gaan we niet meer betalen omdat we er niets mee kunnen doen en zeker niet besteld hebben.
factuurnr. 401411684 gaan we niet meer betalen.

Gelieve mij te schrappen uit jullie klantenbestand.

Als het kan zouden we geschrapt willen worden uit jullie klantenbestand en graag ons geld terug van de vorige pakketten.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

5 dagen geleden - Geachte heer Goethals, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 15 april 2017 een bestelling van u ontvangen. Via onze klantenservice hebben wij u, in een privébericht, de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Dit bericht bevat eveneens instructies voor retourzending. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren op dit bericht (ticket ID HH-559690). De leveringen zijn per direct stopgezet. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Marc goethals