Klacht: Ongewenste pakketjes met incassobrief

op 27 oktober 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen ongewenste pakketjes met incasso brief.
Na het terugsturen van het pakket ontkent men het ontvangen te hebben. Kassa!
De werkwijze van het bedrijf is ontkennen dat het retour gezonden pakket ontvangen is. Businessmodel is het verdienen aan incasso kosten en het moeilijk maken het “abonnement” op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Erkennen dat het retour gezonden pakket ontvangen is en derhalve de "schuld" kwijtschelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 21 juli 2015 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van de mail die u ons stuurt, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw postcode en/of uw lidnummer zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.

Met vriendelijke groet,
Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mattman