Klacht: Ongewenste pakketje ontvangen

op 05 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Hallo
Ik heb een pakketje ontvangen van Luxstyle
Ik heb deze pakketje echter niet besteld

Onlangs heb ik op facebook op deze site geklikt maar verder niks opgeslagen in mijn lijst.
Nu is mijn vraag wat kan ik hieraan doen?

Want op het briefje staat dat ik het bedrag binnen 10 dagen moet betalen maar ik ga natuurlijk niet betalen.

Hartelijk bedank

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht is opgelost

Dank je wel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 06 mei 2017 om 01:38 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

U kunt absoluut welke items dan ook naar ons retourneren als u er niet gelukkig mee bent.

Houd er rekening mee dat de items die u wilt retourneren in de zelfde staat dienen te zijn als dat ze aan u verkocht werden. Dit betekent dat we geen producten kunnen accepteren waarvan onderdelen missen, die beschadigd zijn of bijvoorbeeld een beschadigde doos hebben. Met andere woorden, de geretourneerde items moeten zich in een staat bevinden die LuxStyle de mogelijkheid geeft het opnieuw te verkopen.

Het is altijd de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de producten veilig bij LuxStyle aankomen.

U kunt uw pakketje retourneren naar:

LuxStyle ApS
Postboks 1158
5100 Odense C
Denemarken

Voeg s.v.p. een notitie in het pakketje toe met de volgende informatie: ordernummer, naam en adres van u als klant en een telefoonnummer). Als u de originele factuur/pakbon nog in uw bezit heeft, kunt u deze aan uw retourpakket toevoegen.

Indien u gebruik maakt van onze tevredenheidsgarantie, dan zult u hier expliciet melding van moeten maken op de notitie. Houd er rekening mee dat u enkel van deze garantie gebruik kunt maken als u het product daadwerkelijk heeft uitgeprobeerd.
Als u een ongeopend product wilt terugsturen, dan zult u dit binnen 14 dagen na ontvangst moeten retourneren.

Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Carloslost