Klacht: Ongewenste pakket binnengekregen

op 29 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik zag een advertentie op Facebook van blackhead masker en ik drukte erop en om meer informatie te krijgen moest ik mijn gegevens invullen, dat heb ik dus gedaan toen zag ik hoe duur het was werd ik niet meer geïnteresseerd en drukte weg. Paar dagen later kreeg ik een pakketje binnen, ik maakte het open om te kijken wat het was want ik verwachtte niks, het was Blackheads masker met een factuur van 80 € en nog wat. 2 dagen later heb ik het pakket compleet teruggestuurd. Nu kreeg ik weer een brief met een openstaande factuur van 24 €. Heb ze gemaild. Hun antwoord was dat het pakket gebruikte was, niet compleet of niet binnen de 14 dagen teruggestuurd werd. Een van die 3 redenen om de 24€ te betalen. Ik heb bewijs dat het op tijd werd teruggestuurd, de bewijzen heb ik naar hun gemaild en nu zeggen ze dat het niet compleet is teruggestuurd. We weten niet meer wat we moeten doen, zij zoeken een manier om geld van mensen af te pakken.

Ik zal tevreden worden als het opgelost is en ik niks meer moet betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 20:30 geantwoord

Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Na ampel overleg hebben wij besloten uw zending alsnog te accepteren en aldus de factuur te sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Dani2003