Klacht: ONGEWENSTE DOMICILIERING

op 02 februari 2014 over Norton in de categorie Software

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Norton over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Norton

3 jaren geleden - Geachte meneer Vandickelen, Uit uw bericht begrijp ik dat u een aantal vragen heeft betreffende uw Norton account en uw abonnement. Met betrekking tot de automatische verlengingsservice, deze wordt als optie aangeboden bij aankoop van een Norton abonnement via onze online winkel. Het abonnement wordt dan automatisch verlengd tegen de gangbare abonnementsprijs (plus belasting), zodat u dat zelf niet meer hoeft te doen. Norton stuurt ook een bevestigingsmail voordat een abonnement gaat verlopen, en ook voordat een betaling wordt gedaan, om te waarschuwen dat deze zal worden verlengd. U kunt de verlengingsservice van Norton op elk gewenst moment controleren door in te loggen op uw Norton account https://www.myNortonAccount.com Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons hiervoor van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 02 256 6625 (optie2). Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Norton

Heeft op 04 februari 2014 om 09:15 geantwoord

Norton is op 3 februari in contact geweest met de klant via email, probleem is dezelfde dag opgelost, naar alle tevredenheid van de klant

Alle klachten die gemeld zijn door PATRICK01