Klacht: Ongewenste bestelling Muscle Extreme XXL

Wij hebben een ongewenst pakket binnen gekregen die wij niet hebben besteld. Het gaat hier om 2 pillendoosjes met Muscle Extreme XXL pillen voor een bedrag van 151 euro. Wij gaan dit echter niet betalen omdat wij dit totaal niet besteld hebben en niks van af weten.

Retour sturen van het pakket en dit niet meer ontvangen. Ook willen wij graag dat het bedrijf onze gegevens verwijderd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Julian Bakker, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 24 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen. Via onze klantenservice hebben wij u, in een privébericht, de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren op dit bericht (ticket ID ZX-441582) Hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Bakker, Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen. Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat. Na ons laatste bericht van 14 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Wij kijken uit naar uw reactie. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 28 augustus 2017 om 01:25 geantwoord

Geachte heer Bakker,

Wij hopen dat u ons vorige berichten in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Ook op bericht van onze klantenservice mochten wij geen reactie van u ontvangen.

Wij hebben daarom besloten deze klacht af te sluiten.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support