Klacht: ongewenste afschrijving

op 03 juni 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een nieuw premium account beginnen op kamernet. Maar kort hierna kwam ik erachter dat er vanuit mijn oude account een doorlopend premium account bestond met early bird erbij inbegrepen. Er is tussen de periode 28-11-2016 31-05-2017 geld afgeschreven zonder vanaf mijn account zonder dat ik hiervan wist. Ook is in deze periode geen gebruik gemaakt van het betreffende account.

Gewenste Oplossing:

Persoonlijk zal ik tevreden zijn als het afgeschreven geld terug gestort wordt op mijn rekening. Want dit was namelijk voor een product waarvan ik niet op de hoogte was, en er is ook geen gebruik van gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 19 juli 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sven,

Op 16-06-2017 hebben wij contact gehad via FB chat. Je Premium Account stond geregistreerd onder supersven14@hotmail.com. Het abonnement is reeds opgezegd, er heeft op 28-06-2017 geen verlenging meer plaatsgevonden.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Ik wens je een fijne dag verder,

Shari - Kamernet Support

Alle klachten die gemeld zijn door Sven Vogelaar