Klacht: ongewenst zending met rekening ontvangen,

op 29 juli 2016 over Fatkiller in de categorie Zorghulpmiddelen

ik heb heden dd 29-7-2016 een pakketje ontvangen met van Fatkiler,
en de daarbij meegestuurde rekening,
maar ik heb hier niet om gevraagd, hoe dien ik deze weer terug te sturen, de rekening betaal ik natuurlijk niet.
Graag snel een reactie

Ik ben tevreden als bovenstaande klacht is opgelost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatkiller

Reactie van de melder van de klacht Carolina Wagemakers- Broodman

1 jaar geleden - Ik heb tevens een reactie gericht per email aan Fatkiller als reactie kreeg ik deze email binnen: Geachte Carolina, Bedankt dat u contact met ons opneemt, wij waarderen het zeer. Wij hebben op 22 juli 2016 een bestelling van u ontvangen. Controleer de order informatie hier : http://information-required.com/order/401085573/e0c65b U kunt uw bestelling betalen door middel van de volgende link te gebruiken: http://nl.fatkiller.nu/pay Wij herinneren u eraan dat bij het plaatsen van een bestelling u akkoord bent gegaan met onze Verkoopvoorwaarden. De bestelling kan worden geretourneerd binnen een periode van 14 dagen nadat deze is ontvangen. U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: FatKiller P.O 7044 wat is nu wijsheid? Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.fatkiller.nu?terms Wij kijken uit naar uw antwoord, Vriendelijke groet, -- FatKiller Customer Support http://fatkiller.nu Wilt u dit vertalen? Gebruik dan http://translate.google.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatkiller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolina Wagemakers- Broodman